3 Ocak 2008 Perşembe

Şiran, Yüksekokuluna Kavuşuyor

Karadeniz Teknik Üniversitesi (K.T.Ü) Senatosu tarafından 2007 yılı Ocak ayında kabul edilen Şiran Meslek Yüksek Okulu açılması kararı Yüksek Öğretim Kurulu (Y.Ö.K) tarafından onaylandı. Okulda ilk etapta tarım teknolojileri, taş ve mermer işlemeciliği ve maden teknikerliği bölümlerinin olacak.

Şiran ilçesi işadamlarından Ali Beyaz tarafından yaptırılan 16 derslikli yüksek okul binası, yine iş adamı Ali Gül katkıları ile 128 kişilik yurt binası Şiran Meslek Yüksek Okuluna tahsis edilerek bina ihtiyacı karşılanacak.


2008-2009 eğitim öğretim döneminde öğrenci alması beklenen Şiran Meslek Yüksek Okulu'nda bölgede ihtiyacı hissedilen alanlar olan tarım, mermer ve maden alanlarında eğitim verilecek.

Konu ile ilgili açıklama yapan Şiran Kaymakamı Ahmet Süheyl Üçer, "Şiran Meslek Yüksek Okulu'nun açılmasında başta Gümüşhane Valisi Enver Salihoğlu olmak üzere K.T.Ü rektörü Prof.Dr. Sayın İbrahim Özen ve Üniversite senatosunun değerli akademisyenlerinin, sonsuz gayretleri olmuştur onlara bu gayretlerinden dolayı şükranlarımı sunuyorum" diye konuştu.

Üçer, Şiran'ın sosyal ve ekonomik kalkınmasında önemli bir dönüm noktası olan Şiran Meslek Yüksek Okulu'nun ilçeye hayırlı olmasını diledi.

Hiç yorum yok: